Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-07-02

Sommarplaner

Nu har jag fyra veckors semester framför mig och för första gången i mitt liv sätter jag upp några mål som ska avklaras innan den är över.

1. Minst fyra nätter i tält.

Mitt gamla Keron 3GT tält har samlat damm ett tag sån nu flyttar killarna och undertecknad in minst en dag per semestervecka.

2. En veckas renoverings-streak.

På med snickarbyxorna och renovera vårt gamla hus minst en halvtimme om dagen i sju konsekutiva dagar.

3. Bli en gamemaster (tv-spels-mästare)

I smyg öva upp mina färdigheter på Wii så jag inte framstår som en total tönt inför mina söner de digitala bröderna bit.

4. Grilla, grilla och grilla

Grilla lax, grilla tax, grilla höna, tupp och stare, grilla hare, grilla
kött, dricka rött, grilla spett, grilla fett, grilla träget, gilla läget, grilla får, grilla lår, grilla revben, grilla rävben, grilla grävling, grilla tävling, grilla grilla grilla grilla det är nått som alla gilla.

Förutom dessa fyra mål ska jag dessutom skriva färdigt om mina
upplevelser på Bornholm, hacka på datorn, springa som fäen och slappa som en besatt.

- Relax!
/Calle





No comments: