Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2009-12-06

Veckorapport 1

Rapport för vecka 1 i Projekt GAX TransScania

Första veckan av 35 är avklarad. Har kört löpning, med och utan skor, styrketräning samt några plyometriska (spänst) övningar. Inte speciellt hård vecka, men en bra start på ett stort projekt.

Måndag
:
  • Återhämtning, barfota, 11 min.
  • Plyometriska övningar, 3x10 enbenshopp upp på bänk.
Tisdag:
  • Kort distans, barfota, 37 min.
  • Styrketräning, marklyft, 20 min.
Onsdag:
  • Återhämtning, barfota, 12 min, -2 C.
Torsdag:
  • Kort distans, fivefingers, 64 min.
  • Återhämtning, barfota, 17 min.
  • Styrketräning, frivändning + bonusövningar, 25 min.
Fredag:
  • Återhämtning, barfota, 12 min.
  • Plyometrik, 2x25 boxhopp, 2 min vila = plankan.
Lördag:
  • Återhämtning, barfota, 12 min.
Söndag:
  • Långpass, terräng, 1:53 h.
  • Återhämtning, barfota, 16 min.
Summering:
  • Löpning: 44.1 km.
  • Styrka: 2 pass
  • Plyometrik: 2 pass
- Spring!
/UltraCalle

No comments: