Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-09-14

Rekat Friskis Jogg


Jag börjar kunna skogarna runt Kinnaström rätt bra vid det här laget, men igår var jag tvungen att snöra av mig skorna och ta en rekogniseringsrunda för att kolla en stig som jag inte sprungit tidigare.

Eftersom jag kom direkt från jobbet och inte hade löpargarnityret med blev det till att rulla upp jeansen några varv och knäppa upp översta skjortknappen innan jag tassade iväg längs stigen från Hedgärdessjöns parkering. Det måste varit en märklig syn.

Jag hittade rätt snabbt en stig och kunde följa den till precis dit jag ville komma så jag kunde så småningom återvända till bilen med ett väl utfört värv - nu lär vi inte springa vilse på onsdag.

Lutande planet?

- Spring!
/Calle

No comments: