Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2009-04-06

Nya familjemedlemen Fredrik

Ja, det kanske låter lite obskyrt, men de heter faktiskt så - Fredrik.  Döpta av min minste ländfrukt Gustav, 4 år, vars fantasi flödar över alla gränser för tillfället.

Och jag har stooora förväntningar på dessa pegaser.  Är de värda sin vikt i guld?  Med cirka 4 kr 86 öre per gram är Asics Gel-DS Trainer 14 de överlägset dyraste skorna jag ägt.  (Bortsett från mina Lunghagskängor).

Med ynkliga 287 gram per fot är de nästan lika lätta som barfota-utan-strumpor-och-skor-vill-jag-dansa-med-dig.

Och dansa vill jag - i en riktning - över stock och block, sten och gren, marker och parker, tills jag är tvungen att göra nått annat.

Run Forrest, run!

/Schumacher

No comments: