Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2011-01-28

God morgon

På väg till jobbet imorse tog jag mig friheten att stanna till på Friskis i Mark för att ge min gamla kropp en ordentlig start på dagen.

Så här sur och eländig var jag innan träningen...

Före Friskis - Arg mun

Eftersom jag ska springa långt på söndag, the Gax Training Pass, blev det ett lugnare återhämtningspass i form av Crossfit Endurance Recovery Workout:

Cirka 3 x 10 reps av
Bänkpress
Kettlebell-svingar
Pullups - hmm, här blev det inte så många reps ;-(
GHD Situps
GHD Rygglyft
Som uppvärmning joggade jag 1.2 km på löpbandet vilket var en skön start.

Efteråt blev det lite mobilitet för axlar, höft och ben.

Och efteråt kändes allt precis tvärt om...

Efter Friskis - glad mun

Grottmannen gillar Friskis.

- 3, 2, 1, Kör!
/Calle

No comments: