Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2009-11-14

Min nya deoooajajajaj!

Nej, armhålan är inget bra ställe att applicera Linnex.

Mitt spröda känsliga skinn fullständigt brinner när jag lägger på ett alldeles så tunnt lager med detta eldiga elexir. Smärtan är näst intill outhärdlig. Öronen tåras och ögonen fladdrar som vimplar i full orkan.

Men om det är något liniment som funkar så är det Linnex som jag härmed ger tummen upp till.

Men ett varningens ord. Smörj inte in svanken när du ska ut på långlöpning. Det gjorde en långlöparekollega till mig när vi sprang från Hindås till Borås. Resultatet blev att akterpartiet tog eld när svetten på ryggen förde med linimentet ner mellan skinkorna till ett ställe där solen inte skiner. Eld i baken!

Spring!
/Calle

No comments: