Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2008-08-27

High as a kite!

Ibland är livet trist och tråkigt...

...men inte idag!

Tanken på att jag klarade att springa 50-miles värmer fortfarande den gamla löparsjälen. Att återhämtningen gick blixtfort och att jag känner mig i topptrim gör inte saken sämre.

Att jag har världens finaste busgrabbar samt deras mor och ett stort hus att jobba med gör tillvaron än mer underbar.

Den närmaste framtiden blir också intressant:

Tonikum, kören där jag sjunger, får norgebesök av Nordre Skur og Ballast den 13e september och då blir det konsert i Assbergssalen, Kunskapens Hus, Skene.

Vecka 39 bär det av på konferens med jobbet till Dubai. Utöver konfererandet planerar jag att hinna med tre sandiga ökenlöppass a la Marathon des Sables.

Dessutom ser jag väldigt mycket fram emot Colting Löpcamp 2008 fredag till söndag vecka 41. Tre dagsetapper; Göteborg - Hindås (38.5K), Hindås - Borås (54K), Borås - Ulricehamn (35 K).

- Life is Good!
/Calle

No comments: