Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2008-06-03

Årets hundrade pass

Det hundrade passet i år blev 60 minuter spinning på Friskis & Svettis i Skene.


Tid:
Total träningstid: 122:31 h
Snitt per pass: 1:13 h
Snitt per dag: 48:03 min.

Aktiviteter:
Löpning: 73.65 mil
Spinning: 22:10 h
Styrketräning: 07:55 h
samt lite Vandring och Simning.

Snittet på 48 minuter känns fint. Om det håller i sig blir det all-time-high.

Jag måste nog vara en aning självgod och ge mig en klapp på axeln. Klapp, klapp.

Som straff för denna dödssynd eller brott mot jantelagen tvingas jag sätta upp ett nytt mål - att springa jorden runt innan jag blir pensionär.

Start den 7e maj 2008 och mål den 7e maj 2033 ger mig 25 år att klara av den bravaden på.

Vid ekvatorn är jorden cirka 40075 km vilket ger cirka 160 mil om året så nu gäller det att plocka fram den största skopa envethet jag kan hitta och börja springa.

Status:




LtD
/Calle

1 comment:

Mats said...

Klapp!

Supercool målsättning - lycka till!