Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2008-12-06

Göteborgsvarvet++

Jag har kaxat mig och berättat vitt och brett om mina planer på att springa Göteborgsvarvet i maj 2009 så nu är dags att ta tjuren vid hornen och rista mina ödmjuka planer i blogstenen.

Den 12 maj 2009 kommer jag att genomföra:

Projekt Göteborgsvarvet++
ett löpäventyr i tre etapper:

Etapp 1: Från Stenhall i Örby till Slottskogen i Göteborg, ca 65 km [karta]

Etapp 2: Göteborgsvarvet, ca 21 km [hemsida]

Etapp 3: Slottskogen i Göteborg till Köpstaden i Onsala, ca 35 km [karta]

Äventyret kommer att pågå från tidig morgon till sen kväll och du kommer kunna följa framfarten på denna blog (om tekniken är med oss).

Totalt skall strax över 12 mil klaras av innan apostlahästarna har galopperat klart.

/Calle Robertsson - Ultrafatman