Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-03-30

Morgondagens runda


Tog en rekognoseringsrunda på lunchen idag för att kontrollera läget i skogarna vid KSK.

Det är lite is kvar här och där, lite blött från och till och lite lerigt av och an, men med försiktiga, lätta och välbalanserade fötter ska vi nog klara av ett pass som bitvis går på skogsstig.

Jag har lovat att det blir ett lugnt pass och det beslutet står fast. Jag ändrar mig absolut inte i sista stund... kanske...
Nej, seriöst så blir det ett återhämtningspass där vi ger kroppen en chans att komma tillbaka efter förra veckans tuffa schema.

Dagens löptur var så skön att jag kastade av mig skorna och sprang den sista biten barfota, vilket blev den 303:e barfotadagen på raken.

"Varje gång du tar av dig skorna så medge att det känns skönt"

- Povel Ramel


Vi ses imorgon 18:00 vid KSK-stugan.

/Calle

No comments: