Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-06-13

Skamgränsen


Nog med jantelag och lagomheter. Jag har satt upp ett rejält mål eller kanske snarare en vision, dröm eller utopi. Hur som helst här är det:

Skamgränsen

10 mil löpning i veckan

Uppnår jag inte denna lilla nätta distans varje vecka ska jag skämmas som en mycket skamsen hund över hur dålig och uslig ursäkt till ultralöpare jag är.

Jag måste erkänna att det inte är alltför ofta jag når upp till 10 mil på en vecka, men det har dock hänt några gånger. Senast var det för tre veckor sedan när jag foppade runt 77 km på söndagen och överskred träningsplaneringen med 4 mil. Om löpgudarna står mig bi kommer det hända denna vecka också.

Spring, spring, spring!
/Springpojken








No comments: