Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2011-02-15

Gräsänklingskväll

"Min fru har rest till Mölle, till Mölle by the sea"
- Povel Ramel

Ambitionerna var höga inför gårdagens gräsänklingsafton. Så här skrev jag på Facebook:
Gräsänkling i kväll !!! Då blir det: Gymma, springa långt, äta kött, programmera, spela gitarr, röja i ateljén, leta gamla låtar på spotify, meditera några timmar, lyssna på tystnaden, se ett Highlander, Bladerunner och Chariots of Fire, förverkliga mig själv samt lägga sig tidigt och ta en sjuhelvetes sovmorgon imorrn.

Här kommer resultatet i form av en video.

DISCLAMER: Du som anser dig ha ett liv kan med fördel skippa filmen och göra nått vettigt istället.



Ursäkta inte bara den usla videokvalitén.

EDIT: Youtube tog sig friheten att korta filmen 3 minuter.
Det var bra så slapp ni se mig röja i ateljén, somna tidigt och ta sovmorgon.

Då ska vi se: Springa - check, Äta - check, Chariots of Fire - check, Bladerunner - check, Highlander - blev Sound of Music istället, Rita - check, Spotify - check, Meditera - check, Gymma - check, Tystnad - check, Gitarr - check, Programmera - check, Röja i Ateljén - check, Somna tidigt - check, Sjuhelvetes sovmorgon - check.

Får tillstå att gräsänklingskvällen helt klart blev lyckad. Nu behöver jag dock en hel veckas semester för att återhämta mig.

- Skynda, skynda, det är gott om tid!
/Calle

No comments: