Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-10-15

Huset fullt

Nu knakar det i fogarna på Stenhall. Vi har blivit fler. Närmare bestämt 1 styck mansvalp fler än tidigare.

Ställningen är nu 4-1 till killarna. En klar ledning som vi hoppas dryga ut ytterligare om det skulle vara aktuellt med fler i familjen.

Detta är alltså den enkla anledningen till radiotystnaden på bloggen. Jag har varit ledig i samband med leveransen och på nått märkligt sätt verkar man få mindre tid till att både träna och blogga när man inte jobbar. Mycket märkligt.

Nu är jag dock tillbaka på nätet. Och i skogen.

Och här är lille Johan

Johan X Robertsson, 5 dagar.

Han äter, sover och bajsar - Sin far upp i dagen!

På söndag klockan 10:00 blir det ett Spring i Mark pass (http://springimark.blogspot.com/2010/10/inbjudan-till-spring-i-mark-pass.html) på Älgstigen. Har väl inte annonserat ut det så stort men förhoppningsvis blir jag inte helt ensam. Skulle det bli färre än 1 deltagare ställs det in ;-)

I tisdags var jag ute på ett lite längre pass i skogen. Vädret var fantastiskt och jag var tvungen att byta om till t-shirt efter halva vägen. Fantastico!

Idag (hmm, igår eftersom klockan passerat midnatt) blev det Backintervaller enligt Crossfit Endurance recept för dagen. 10 gånger 30s fullt ös. Det var jobbigt på riktigt men gick rätt bra. Lyckades hålla hög men hyffsat jämn fart.

Nu känner jag mig ungefär som en urvriden disktrasa, men det är väl så det ska kännas så jag är nöjd med dagens insats.

Nu: sova!

- Spring!
/Calle

Ps. Hade möte med Friskis Utegrupp i onsdags. Fasen vad trevligt! Det ser dessutom ut att bli riktigt bra för motionärerna till våren. Kul! Ds.


1 comment:

Projekt Barfota said...

Grattis!!!
Misstänkte att det va därför du var lite frånvarande på nätet ;)

....Själv väntar vi vår lilla grottman i januari :)