Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-11-25

Antijante

Jag är inte den som brukar ivra för att folk ska bryta mot lagen men låt detta bli det undantag som bekräftar regeln.


Låt dig inte tryckas ner av någon. Skit i glosögda tittapåare som önskar dig olycka. Kör ditt race! Går det åt helvete så ta nya tag eller gör något annat. Det är upp till dig. Stå på dig. Tyck om dig!

Som ett led i kampen mot Jantelagen har jag börjat twittra dagens #antijante där jag skriver något bra, stärkande, roligt, kaxigt, och positivt om mig själv. Jag vågar.

Men frågan är . . . Vågar du?

Jag utmanar dig till att twittra eller facebooka om dagens (eller någon annan dags) #antijante. Har du det mod som krävs? Klarar du att bryta mot jante? Jag tror du vågar!

- Skryt!
/Calle

No comments: