Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-11-22

Proiritering

Har precis planerat träningen för denna vecka. Idag är det vila och då passar jag på att jobba sent, resten av veckan är fulltecknad.

Vecka 47

Tur att man har prioriteringarna klara.

Först kommer Träning. Sen kommer ingenting, sen kommer ingenting, sen kommer ingenting, sen kommer Familjen, sen kommer ingenting, sen kommer ingenting, sen kommer ingenting, sen kommer Renovering, Bilarna, Trädgården, Räkningarna, Julklappar, etc, ..., å så lite Jobb på det om det hinns med.

Håller på att renovera ett sovrum mellan träningspassen. Nu blir det ingen tid kvar för sådana aktiviteter, men det gör nog inte så mycket att det dröjer några veckor till innan det renovera blir klart. Det kanske var första advent 2011 som frugan menade. Bäst att inte kolla med henne.

Jag har slagit mig på tummen, skurit mig i fingret (flera gånger) och fått så mycket bös i ögat att jag förtjänar en paus från allt vad hantverk heter. Tids nog blir det färdigt och lite mossa i hörnen är ju bara mysigt så här till jul.

- Spring!
/Calle

No comments: