Jag finns numer på

http://calle.stenhall.com

men denna blogg finns kvar av historiska skäl.

2010-08-19

Lindholmenstafetten

Funderar lite på att eventuellt, kanske, måhända ställa upp i Lindholmenstafetten den 9e september. Om vi får ihop ett lag på jobbet. Och de vill ha med en ultrasnigel.


Håller jag samma höga tempo som på Bornholm 48-timmars tar mina 2.5 kilometer ungefär 32 minuter, men förmodligen lär jag inte kunna springa så fort.

Barfota är det som gäller men vad ska jag ha på mig för att vinna best-in-show-priset?

Något köttigt som bacon-kalsonger eller kanske bara en rejäl fläskläpp?

Bild: Ginch Gonch


Några bättre förslag? Tack!

-Spring!
/Calle

Uppdatering 2010.08.23: Nu har jag lovat att ställa upp i ett lag på jobbet. Tre rutinerade racermaskiner och undertecknad ultrasnigel. Det blir spännande.

3 comments:

Projekt Barfota said...

Du får låna min idé (som jag någon gång tänker utföra...)
Kör höftskynke i lämplig djurhud och låt skägget växa lite, barfota på det så blir du en tvättäkta Grok! :)

Calle Robertsson said...

Toppenidé!

Jag har två katter hemma. Det borde väl räcka till ett snyggt höftskynke ;-)

Unknown said...

Jag har en välanvänd lammfäll hemma du kan få låna.